Eindelijk weer een berichtje! - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Bonnie Huizenga - WaarBenJij.nu Eindelijk weer een berichtje! - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Bonnie Huizenga - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer een berichtje!

Door: Bonnie

Blijf op de hoogte en volg Bonnie

10 Augustus 2010 | Egypte, Hurghada

Hallo lieve mensen!

Het is weer tijd om jullie weer op de hoogte te brengen. Kan er toch steeds weer geen tijd voor vinden, slecht he?! Maargoed, ik ga m’n best doen zoveel mogelijk te vertellen.

Vorige week zondag zijn we uit eten geweest met het management en alle Nederlandse entertainers in Hurghada. Heb een heerlijk stuk vlees gegeten, en ben erachter gekomen dat verse limoensap erg lekker is! ;)

Maandag hebben we de show van mamma mia gedaan. Dit was echt heel leuk! Ik was erg zenuwachtig aangezien ik het meest op het podium stond, maar het ging echt top en we hebben alleen maar positieve reacties gehad :D

Dinsdag zijn we naar de spacentrum hier in het hotel geweest. Wat was dat lekker zeg! We moesten eerst in een sauna, daarna werden we met een scrub ingesmeerd en ingepakt in folie. We bleven 10 minuten liggen, moesten douchen en werder vervolgens met een chocolade crème ingesmeerd en gemasseerd. Hierna zijn we in coma geraakt en schrokken we 10 minuten later wakker met geen besef waar we waren. Vervolgens weer douchen, een stoomhok in en afkoelen in een jacuzzi. Hierna zijn we nog gaan shoppen in Senzomall en voor de rest weinig gedaan.

Woensdag kwam onze chief van het entertainment ’s avonds langs. We hadden een kidshow met het thema ‘Oscar’. Dus de kinderen kwamen binnen op een rode loper, kregen na elke act een Oscar en iedereen liep in pak of galajurk. Onze stukjes waren weer zeer geslaagd, echt schattig om te zien!

Zaterdagavond hadden we een Sensation White party. Dit was echt super leuk, voordat we aankwamen hadden we al genoeg gedronken en waren er al een hoop komische momenten. Iedereen was helemaal in wit gekleed en de sfeer was enorm goed. De volgende dag zou ik meegaan op de piratenexcursie. Om 8 uur ’s ochtends zouden we vertrekken vanaf de receptie, dus de wekker om 7 uur was geen fijn vooruitzicht!

De volgende ochtend werd ik dus wakker en keek op m’n wekker. Nog half ik coma besefte ik pas 2 minuten later dat het al 5 voor 8 was en ik nog in m’n bed lag! Dus binnen 5 minuten heb ik me omgekleed, m’n tas gepakt en de bus naar het hotel gehaald om vervolgens de bus naar de excursie te halen. En het is me gelukt, een prestatie opzich dacht ik zo! Na een uur rijden voelde ik me weer fit (en dat heb ik me wonder boven wonder de hele dag gevoeld) en kon de excursie beginnen. Deze was echt top! We gingen met een boot richting een koraalrif. De ouders zaten boven en wij hadden de kinderen beneden zitten om een verrekijker te knutselen. Hierna mochten ze snorkelen en vervolgens vertrokken we naar een eiland. Tijdens deze trip deden we een spelletje met de kinderen en schminkten we ze tot echte piraten. Op het eiland gingen we lunchen en met de kinderen naar de schat zoeken. Hierna hadden we een uur vrije tijd, heb ik even gesnorkeld (toen ik de vissen dichterbij zag komen durfde ik niet meer) en vervolgens gingen we weer terug naar de haven. Het was erg vermoeiend, maar tijd om uit te rusten was er niet bij. We hadden ’s avonds weer een show, een nieuwe, dus we moesten we aan de bak. De show ging niet heel geweldig en heb een dans in m’n ondergoed moeten doen, maar ach.. de gasten vonden het leuk ;)

Zo dat was ongeveer een hele week. Ik beleef hier echt teveel, dus zal het nog even kort houden. We hebben hier dus een hoop leuke shows, afgelopen zondag weer mama mia gedaan! En geniet vol op! We hebben ondertussen wat minder gasten maar helaas, niets aan te doen. Ook heb ik eindelijk m’n visum verlengd, alleen is het 3 dagen te kort.. dus misschien een probleempje? Ik vlieg de 28e namelijk terug naar Nederland! Heb er aan de ene kant helemaal geen zin in, aan de andere kant is het toch wel een fijne gedachte om niet kapot gebeten te worden door beesten en vliegen, regelmatig aan de pillen te zitten, regelmatig injecties in je kont te krijgen, elke dag hetzelfde te eten en om in een bed te slapen waar je niet af en toe doorheen zakt omdat de planken weer eens verschoven zijn! Haha, nog 18 dagen.. tel het stiekem toch wel af!

Je zou toch denken dat ik gedurende 6 weken al iets van egypte heb gezien, nou niet dus. Elke keer worden onze plannen weer omgegooid omdat er een belangrijk persoon langskomt ;) maaaar, als het goed is (we verheugen ons er nog niet op, maar het ticket hebben we al!) gaan we volgende week dinsdag naar Caïro! We zullen zien..

Oh ik ben ook met de slang van de cobra show op de foto geweest & heb hem geaaid. Wel met een trillende hand, maar ik ga weer een stapje vooruit! Pff, volgens mij vergeet ik echt weer heel veel, dus ik stop er weer mee ;)

Zal snel nog weer een berichtje plaatsen met alle dingen die nog weer naar boven komen ;) op m’n picasaweb zal ik ook nog weer nieuwe foto’s plaatsen, o.a. van een showcocktail. Dit is een show waarin ongeveer alle shows naar voren komen!

Jullie horen snel weer wat van me!

Liefs Bonnie

  • 10 Augustus 2010 - 16:13

    Monique:

    Bon, klinkt allemaal echt super leuk! Geniet er nog even van :D
    xx

  • 10 Augustus 2010 - 16:25

    Hanny En Henry:

    Heel leuk verslag, genoeg te beleven! In Heino alles oke! Dikke kus van ons 2jes.

  • 10 Augustus 2010 - 17:36

    Marloes Volker:

    Hey lieve Bon, wat een leuk verhaal! Als ik het goed lees kom je net op tijd weer thuis en dan begint het zware studentenleven weer ;) geniet er nog even van en tot snel.

    Dikke kus

  • 10 Augustus 2010 - 19:13

    Daniel:

    ey Bon,

    nogheel veel plezier en we skypen nog. als je wilt, mits mamma het nog niet van plan is, neem ik je mee naar step-up 3D :D

  • 10 Augustus 2010 - 21:09

    Lian:

    Hee Bon,

    Klinkt allemaal geweldig! Geniet er nog eventjes van! Super om alles te horen. Wil nog veel meer horen als je weer thuis bent.

    Kus

  • 12 Augustus 2010 - 19:56

    José:

    Jaloehoers!!! Mis de ranzige verhalen over de boys daar wel in je vehaal ...... ;-).
    Ben mijn accu vd camera al aan het opladen voor de Pompdagen. Gauw een datum afspreken om foto's uit te wisselen! Haha. Have Fun X

  • 13 Augustus 2010 - 17:18

    Sue:

    Bon, ik heb net je verslag gelezen- jullie maken van alles mee.We zijn net thuis van ons fietsvakatie.Ik hoop je gauw te spreken op skpye. Love you

  • 19 Augustus 2010 - 13:39

    PalinG (HIT):

    Leuke foto's en verhalen. Mooie ervaring zeg, top! 28 aug. is het Bommen Berend in Groningen. Ben je op tijd om dat nog mee te pakken? En Noorderzon loopt nog tot de 29e. Genoeg plezier te maken in Groningen dus :-)

  • 19 Augustus 2010 - 19:58

    Ria.:

    Net weer terug van vakantie.
    En nu lees ik je verhalen.
    Mens, wat maak jij een boel mee. Wel erg druk hé.
    Maar, geniet erg nog maar van.
    Veel lisfs van Joop en Ria.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bonnie

Actief sinds 15 Juni 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 24745

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 01 November 2014

Leven op Tenerife!

22 April 2013 - 31 Oktober 2013

Animatiewerk op Tenerife!

26 Januari 2011 - 22 Juni 2011

Studeren in Bali en Thailand

26 Juni 2010 - 29 Augustus 2010

Vakantiewerk in Egypte!

Landen bezocht: