De tijd vliegt voorbij.. - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Bonnie Huizenga - WaarBenJij.nu De tijd vliegt voorbij.. - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Bonnie Huizenga - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt voorbij..

Door: Bonnie

Blijf op de hoogte en volg Bonnie

24 Juli 2010 | Egypte, Hurghada

Hallo lieve mensen!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een bericht heb geplaatst, en na een hoop commentaar heb ik toch maar even de tijd genomen om jullie al mijn belevenissen te vertellen. Het zijn er een hoop dus ik ga proberen het kort te houden ;)
Mijn laatste berichtje heb ik geschreven toen ik ziek was, het gaat ondertussen al een stuk beter.

M’n buik is eindelijk weer normaal, maar heb ondertussen alweer andere pillen en crempjes gehad ;) en een injectie in m’n kont, erg fijn! Maargoed, ik leef nog steeds en heb echt een top tijd! Ik lach hier een hoop af met Inge, vooral om het personeel hier. Laatst zaten we in het restaurant en kwam een kerel naar Inge toe. Het gesprek ging zo:

Kerel: What’s your name?
Inge: Inge
Kerel: huh?!
Inge: Inge
Kerel: huh?
Inge: Betty
Kerel: ooooh! I like you
Inge: you like me?
Kerel: no, I don’t like you
Inge: you don’t like me?
Kerel: I want to see you every day! (en op dit moment gooit ie een glas cola om op onze tafel en shirts. Hierna wist hij niet hoe snel hij weg moest komen hahah!)
En zulke situaties komen erg vaak voor.

We hebben ondertussen steeds meer kindjes, laatst hadden we er 16! Dit is erg druk, dus de vrije dagen zijn erg prettig. Heb er ondertussen weer 2 gehad en deze dagen bestaan vooral uit opruimen (onze kamer is echt een bende!), slapen en relaxen! Het eerste wat we meestal doen als we opstaan en naar de Zensomall gaan (een groot winkelcentrum) is bij de mac donalds eten, echt heerlijk!

Verder doen we veel shows. Op het moment zijn we aan het oefenen voor ‘Dancing Queen’. Dit is eigenlijk een verkorte versie van de film mamma mia. Ik speel de rol van Donna, dus heb extra training maar het is echt super leuk! Komende maandag moeten we het al opvoeren, dus ben benieuwd! Gister hebben we ook een top show gehad, namelijk de Show Cocktail. Hierin worden allerlei verschillende dansen en sketches gedaan van verschillende show. Zoals in elke show gaat er wel iets fout en dit was gister bij mij ook het geval. Ik stond ineens zonder rok op het podium, erg grappig voor het publiek, erg schaamtevol voor mij ;) maar ach, cest la vie! De mensen vonden het leuk en dat geeft ons natuurlijk ook weer een goed gevoel.

Elke vrijdag hebben we ook de Cobra show. Ik heb hier volgens mij al eerder over verteld, de kerel die met slangen praat en weet ik wat, maar vorige week heb ik echt m’n hart vast gehouden. De dikke python was voor de show al boos en werd op het podium steeds agressiever. Er werd niet eens een fotosessie meer gehouden! Vandaag was deze er wel weer, en ik heb m’n eerste stap gezet. Ik heb de slang 1 seconden aangetikt en sta met de slang op een meter afstand op de foto! De volgende keer ga ik er echt naast staan, denk ik.. Jullie zullen het wel zien!

Buiten het werken doen we ook een hoop met collega’s. We hebben elke week sowieso nu de ‘no limit party’ (5 euro betalen en onbeperkt drinken!) en vaak wel een feestje op een kamer. Sinds vorige week beschikt er ook iemand over een playstation, heb de jongens met racen al flink ingemaakt.

Waarschijnlijk vergeet ik nu een hoop te vertellen, de 2 weken zijn echt voorbij gevlogen! Moet er ook zeker nog niet aan denken dat ik over een maand alweer terug kom, van mij mogen het er nog wel 2 zijn! Ik zal proberen wat vaker een kort verhaal te plaatsen en mijn foto’s staan ondertussen online op http://picasaweb.google.com/Bonnieopreis

Ik ben ondertussen ook weer bereikbaar op m’n telefoon, maar mail is toch makkelijker!

Ik hou jullie op de hoogte,
Liefs Bonnie

  • 24 Juli 2010 - 14:55

    José:

    Volgens mij mist er een stukje op het eind.... Maar drukt de pret niet! Leuk stukje en fijn dat het goed gaat daar. Wat hoorde ik trouwens?? Je broertje Karaoke-king?? Ik heb zo'n set thuis staan dus die gaat ook mee naar CP!! Veel plezier daar nog en hou ons op de hoogte. Lfs José

  • 24 Juli 2010 - 16:26

    Bonnie Huizenga:

    Ik heb het weer toegevoegd ;) haha internetverbinding hier klopt niet helemaal! En ik ben helemaal voor de karaoke in CP!

  • 24 Juli 2010 - 18:20

    Riët:

    Hai Bon

    Heb alle foto's bekeken, met bril? hahaha..??!!

  • 02 Augustus 2010 - 14:09

    Janiek:

    Lieve roomie! Mooi dat je het zo naar je zin hebt! Ik zit nu op Ko Phi Pi, dat is echt een paradijsje op aarde, plaats van het weekend weer eventjes foto's op mijn site! Ik ga nu eventjes jou foto's checken en daarna lekker op stap!

    Tot gauw schat!

  • 03 Augustus 2010 - 13:12

    Loes:

    Wouw wat een verhaal. Vind het super dat je het zo naar je zin hebt, wel onwijs druk zeg...
    tot snel,
    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bonnie

Actief sinds 15 Juni 2010
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 24772

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 01 November 2014

Leven op Tenerife!

22 April 2013 - 31 Oktober 2013

Animatiewerk op Tenerife!

26 Januari 2011 - 22 Juni 2011

Studeren in Bali en Thailand

26 Juni 2010 - 29 Augustus 2010

Vakantiewerk in Egypte!

Landen bezocht: