Wat een belevenissen.. - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Bonnie Huizenga - WaarBenJij.nu Wat een belevenissen.. - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Bonnie Huizenga - WaarBenJij.nu

Wat een belevenissen..

Door: Bonnie

Blijf op de hoogte en volg Bonnie

10 Juli 2010 | Egypte, Hurghada

Hallo lieve mensen,


het is nog maar een paar dagen geleden dat ik een berichtje heb geplaatst, maar aangezien ik nu alleen op m'n kamer zit met de deur op slot heb ik niets beters te doen dan jullie op de hoogte brengen! ;)

Woensdag hebben we de hele dag een dansje geoefend met de kinderen, want de avondshow zou deze dag door de kinderen van het resort gegeven worden. Dit was zo enorm schattig om te zien. Al die kindjes leuk opgemaakt, echte kleintjes (denk 4/5 jaar) verkleed als dieren en allemaal super zenuwachtig. Onze meiden deden een nummer van K3 en hebben het top gedaan! Na de show kwamen de mascottes Shimpa (Italië), Soleno (Internationaal) & natuurlijk Barkie langs om met de kinderen op de foto te gaan en taart te eten.

Na het opruimen zijn we met z'n allen naar het voetbal gaan kijken want er was namelijk een weddenschap gelegd tussen 2 collega's. De 1 zei dat het Nederland-Duitsland zou worden, de andere Nederland-Spanje. Ze hebben om meer dan 100 euro gewed (1000 Egyptische ponden) dus iedereen was zeer benieuwd wie er ging winnen. Het was dan ook super grappig om het gezicht van de verliezende partij te zien ;)Hierna hebben we nog opgeruimd en nog een dans geleerd voor de show van donderdag.

De volgende dag hebben we alleen maar waterspelletjes gedaan, wat heerlijk! Het is hier namelijk echt heel warm en normaal staat er wind maar die dag niet. 's Avonds gingen 2 meiden weg, opzich wel jammer want ze waren echt heel lief! Nadat we ze hadden uitgezwaaid moesten we snel in de make-up want we moesten de show geven! één van de dansen was echt enorm grappig, de meiden waren het instrument van de jongens. Dus we moesten handstand doen, over hun schouder hangen enz.. en die jongens zaten vet te klieren, dus dit was een hoop gelach op het podium. Hierna was het weer opruimen, nieuwe gasten ontvangen en weer voor een show trainen.

na het trainen gingen we met z'n allen naar huis. Er reed geen busje meer zeiden ze dus we wouden in bak achterop een scooter meerijden. Dus de bak werd ingeladen met alle meiden en we wouden vertrekken. De jongen gaf gas en ineens kieperde het autootje/scootertje/weetikveelhoehetheet om waardoor de "chauffeur" op z'n scooter in de lucht hing en 2 meiden op de grond lagen en de rest ook naar beneden gleed. Wat heb ik gelachen zeg! gelukkig zijn er geen echte gewonden gevallen ;)

Gister weer kidsclub gehad en 's avonds kwam er iemand langs voor de Cobrashow. Deze had ik vorige week ook al gezien, maar toch vond ik het weer eng. Die kerel praat gewoon tegen de slangen en heeft ze onder controle. Wat niet zo grappig was, was dat 1 van de slangen aan het begin bijna het publiek in sprong (er zitten we netten, maar dat beest sprong er bijna overheen) en dan ook nog onze richting op. Vervolgens kwam hij later met 2 echte cobraslangen op het podium. Ielg, ik haat die beesten. Ik ben me nu nog mentaal aan het voorbereiden, want wil nog steeds graag een keer op de foto ;) Hierna zijn we nog even flink los gegaan in de discotheek van het hotel, iedereen dacht volgens mij dat we dronken waren want erg normaal deden we niet :p maar we hadden lol en daar gaat het om! :D

En nu de reden dat ik opgesloten in m'n kamer zit en niet bij de kidsclub. Vannacht werd ik wakker met enorme buikpijn.. heb er wel een uur mee gelegen, ben hierna naar de wc gegaan en kwam vervolgens met dezelfde pijn terug. Inge was wakker geworden en vroeg of het wel ging, maar ik lag echt te kramperen van de pijn! dus ben vannacht naar de dokter geweest, heb daar een half uur aan een infuus gelegen waar meerdere injecties in zijn gespoten en heb antibiotica gekregen. Of het echt goed heeft geholpen weet ik niet, heb nu nog steeds een beetje last. Maar we houden het in de gaten. Inge is nu dus wel naar de kidsclub en heeft uit haast de deur op slot gedraaid! Dus nu zit ik hier alleen op de kamer, zonder iets te doen.. haha wordt nog een leuke dag!

Heb dus weer een hoop beleefd laatste paar dagen! Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Bonnie

  • 10 Juli 2010 - 11:10

    Lian:

    Hee Bon,

    Als ik het zo lees heb je het prima naar je zin. Erg druk en warm, maar als je het maar naar je zin hebt.

    Sterkte met je buikpijn! Hopelijk is het inmiddels over!

    Gedraag je een beetje, he?!

    Kus

  • 17 Juli 2010 - 15:46

    Josien:

    Hee Bon!

    Hopen dat het snel beter gaat! Kom net terug van zomerkamp, hadden helaas veel regen, maar hebben het wel leuk gehad. Denk wel aan je hoor, mis je wel!

    Liefs

  • 18 Juli 2010 - 13:49

    Annemieke:

    Boooon!

    Wat een belevenissen weer;)
    Maar wel ontzettend leuk om te lezen en dat je het zo naar je zin hebt!
    Doe voorzichtig met je buik, en vermaakt de mensen daar!:D

    See u soon!
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bonnie

Actief sinds 15 Juni 2010
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 24767

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 01 November 2014

Leven op Tenerife!

22 April 2013 - 31 Oktober 2013

Animatiewerk op Tenerife!

26 Januari 2011 - 22 Juni 2011

Studeren in Bali en Thailand

26 Juni 2010 - 29 Augustus 2010

Vakantiewerk in Egypte!

Landen bezocht: