Home sweet home! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bonnie Huizenga - WaarBenJij.nu Home sweet home! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bonnie Huizenga - WaarBenJij.nu

Home sweet home!

Door: Bonnie

Blijf op de hoogte en volg Bonnie

26 Juni 2011 | Thailand, Bangkok

Nou mensen, voor diegenen die het nog niet hadden gehoord. IK BEN WEER THUIS!
En dat betekent dat dit echt mijn laatste reisverslag voor deze reis zal zijn.

De vliegreis is voorbij gevlogen. De 12 uur stelden niets meer voor na al het reizen in Thailand ;) Eenmaal op het vliegveld was ik dan ook wel super blij om m’n ouders en broertje weer te zien die stonden te wachten met een ballon, fles wijn & kaas stengels. Haha! Ohja, er zat ook nog een super klein spandoekje bij, die maakte het helemaal af!

Eenmaal thuis liep ik de woonkamer in, niet wetend dat me een verassing te wachten stond. Ineens hoorde ik het liedje “Bonnie kom je buiten spelen” vanuit de tuin en toen ik die richting op liep zag ik al m’n vriendinnen daar staan. Ik was even helemaal in de war, maar het was echt de perfecte terug komst!

Ondertussen is het leven weer zoals het altijd is geweest.. Heb alweer gefietst door de regen (wat een ramp!), geshopt in de stad, vergaderingen gehad, scouting opkomsten gedraaid en ben wezen stappen tot in de vroege uurtjes. Het is dan ook wel een beetje alsof ik nooit ben weg geweest..

Het waren echt geweldige 5 maanden waarin ik een hoop leuke mensen heb leren kennen en een hoop heb gezien! Ik ga zeker nog een keer terug naar Thailand, maar eerst blijf ik maar lekker thuis ;)

Zie je snel?!

Liefs Bonnie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bonnie

Actief sinds 15 Juni 2010
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 24773

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 01 November 2014

Leven op Tenerife!

22 April 2013 - 31 Oktober 2013

Animatiewerk op Tenerife!

26 Januari 2011 - 22 Juni 2011

Studeren in Bali en Thailand

26 Juni 2010 - 29 Augustus 2010

Vakantiewerk in Egypte!

Landen bezocht: