Ik leef nog! - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Bonnie Huizenga - WaarBenJij.nu Ik leef nog! - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Bonnie Huizenga - WaarBenJij.nu

Ik leef nog!

Door: Bonnie

Blijf op de hoogte en volg Bonnie

28 Januari 2011 | Indonesië, Bali

Hellooo,

Nou.. jullie zien het, ik ben levend en al in Bali aangekomen! Het was me wel een reis hoor..
Het afscheid nemen viel me enorm mee, ik liep eigenlijk al vrolijk zwaaiend weg! Eenmaal in het vliegtuig kwam de klap en zijn er wat traantjes gelaten, maarja we konden niet meer terug!

Dus met fijngeknepen handen gingen we de lucht in en 12 uur later waren we in Bangkok aangekomen. Tijdens de vlucht zat ik naast een schattig duits oud mannetje waar ik mijn duits vaardigheden even flink op los heb gelaten, we hadden films en de service was top! In Bangkok hebben we een hotelkamer geregeld waar we even konden relaxen en opfrissen. Maar 24 euro incl. ontbijt en een thaise massage van een uur! Achteraf blijken we opgelicht te zijn, maar ach.. 24 euro is voor een Nederlander niet veel natuurlijk ;) In het hotelkamertje hebben we lekker bijgeslapen, filmpje gekeken, veeeel te veel fooi gegeven (5 euro, dat was onze eerste les van het avontuur..) en vervolgens zijn we om 4 uur in de ochtend richting het vliegveld gegaan en zijn we naar Bali gevlogen.

En daar zit ik nu dus.. in een mooi hotel, met super warm weer, al een klein beetje kleur op mn lichaam en een hoop plannen in vooruitzicht. Vandaag doen we lekker rustig aan en blijven we in het hotel.. morgen gaan we de eerste dingen regelen en de stad een beetje verkennen. Misschien nog even naar het strand, maar dat zien we dan wel :) Maandag staat onze eerste schooldag op het programma.. van 9 tot 5 en dan borrelen tot 7 uur! pffff.. jullie begrijpen natuurlijk wel dat daar een hoop gezon als voorbereiding aan vooraf moet gaan.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs

  • 28 Januari 2011 - 09:44

    Josien:

    Blijven jullie de hele tijd in het hotel? Of gaan jullie nog ergens anders slapen?heel veel plezier en doe voorzichtig :) Liefs

  • 28 Januari 2011 - 09:52

    Bonnie:

    Nee, blijven heeeele tijd in het hotel ;) maar als we uitstapjes enzo gaan doen slapen we vast wel keer ergens anders!
    en de kussenhoes zit om mn kussen hoor, dat wordt lekker slapen! haha

  • 28 Januari 2011 - 09:59

    Janiek:

    Jeeeej, je leeft nog :) woehoe! Geniet er van meisje :)!

  • 28 Januari 2011 - 11:34

    Riët:

    Lieve Bonnie
    Ik zie de mail en je reisverslag.
    Fijn dat alles goed verlopen is!
    Het is hier inmiddels 12.00 uur vrijdag de 28 ste en de zon schijnt, maar wel heel koud. Vannacht was het -3 C!
    Even wat anders dan 30 graden.
    Ik hoop dag je een hele fijne en geweldige tijd tegemoet gaat.
    Ben echt wel jaloers hoor!
    Dikke smok uut Grunn van Riët

  • 28 Januari 2011 - 12:31

    Papa:

    He meissie. Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen. Zo te horen lijkt het wel of je al gesetteld bent. Ik hoop dat je een hele leuke tijd hebt. Geniet van je vrije dagen. Dikke kus. Doei.

  • 28 Januari 2011 - 12:53

    José:

    Niet alleen verhalen over de hitte/zon/bruin worden/borrel/enz schrijven.... Ook af en toe een berichtje dat je ook heel druk voor school en haast geen tijd over hebt enz. Dan zijn paps en mams ook even weer tevreden (neem dit maar aan van je grote nicht:)) En bovenal GENIETEN!! Have fun X

  • 28 Januari 2011 - 13:44

    Marieke:

    Lieve Bon,

    fijn dat je een goede reis hebt gehad en als ik je verhaal lees, krijg ik ook alweer helemaal de reiskriebels.
    Vandaag krijgen we een nieuwe roomie. Gelukkig maar voor 5 maanden want ik mis mn liefste roomie nu al!

    Geniet ervan!
    kus

  • 28 Januari 2011 - 15:37

    Brenda:

    Hoi Bon,
    Heel veel plezier daar..Have fun!!

  • 28 Januari 2011 - 16:48

    Nadieh:

    Hee meid,
    Goed om te horen dat je goed bent aangekomen en dat het allemaal bevalt! Als je nog wat tips wilt, dan hoor ik het wel ;) In welk hotel zit je? Als je in Puri Saron in Denpasar zit, wil je ze dan de groetjes en een dikke knuffel van mij geven? haha
    Liefs

  • 28 Januari 2011 - 22:00

    Latifa (van De HAVO):

    Wat leuk Bonnie, Bali lijkt mij ook geweldig!:D Je gaat een hele ervaring opdoen, super! Heel veel plezer en geniet ervan want voor je het weet zit je weer in Nederland!

    xx

  • 28 Januari 2011 - 22:04

    Hanny En Henry:

    Hoi Bonnie,

    Fijn te lezen dat alles goed is gegaan!
    Fijne tijd daar en ik ben het met Jose eens! liefs en dikke kus!

  • 30 Januari 2011 - 22:18

    Annemieke:

    Waaauuuww goede berichten bon!!! Enne niet teveel op laten lichten heh ;)

    Geniet, geniet, geniet!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bonnie

Actief sinds 15 Juni 2010
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 24743

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 01 November 2014

Leven op Tenerife!

22 April 2013 - 31 Oktober 2013

Animatiewerk op Tenerife!

26 Januari 2011 - 22 Juni 2011

Studeren in Bali en Thailand

26 Juni 2010 - 29 Augustus 2010

Vakantiewerk in Egypte!

Landen bezocht: